Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza


Kenapa perasaan yang satu ini tidak boleh pergi.Kenapa perasaan ni selalu membuat aQ runsing..
Aku dapat rasakan indah cinta ini..Aku dapat rasakan inilah cinta aku..Tapi bertapa malangnya ketika ini bukan milik aku sepenuhnya..Perkataan yang keluar dari mulut kamu..kEnapa aQ muncuL waktu yaNg saLah..JawapAn aQ..ini takDir..Kamu mEngeluh teRjadinya begiNi..aQ meNanggis mErasaKan kan saYunk aQ meNgaLir kan air mata meNgatakan sayunk..Kamu taNya aQ lagi..taHukah kaMu suNyi ketika tiada aQ..tahUkah kaMu bErtapa RasaNya meLihat aQ disIsi yaNg laen...Aq diaM...tIada jaWapan..Cume dari hati ku bErkata..itu JUga ku rasakan ketika ini..Bertapa sakitnya Hati meLihat kasIh yaNG laen..NamuN aQ tambahkan hati...kErna pasti bahagia naNti..aQ minta kata2 itu kamu laKukan..Jawab kaMu tidak aKan..
aKu m0h0n sUpaya aQ tidak sAkit hati.kaMu jaWab..Kamu xkaN bereNti sayANg aQ waLaupun buKan dengan ku..sMp biLa nokta tak bErtitik..sMp biLa mer0nta ci hati..sMp bIla begini mahunYa bwk ke mati..
kaMu tahu berapa Kali aQ ucaPkan syunk ketika ini...percayelah itu datang dari hati....walaupun seketika kaMu dan aQ ckup iNdah....we ar first l0ve but we d0nt we c0uld be last l0ve..I ♥ U 2