Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Siapa DIA (Part 2)

Awak cerita hati saya masih lagi belom tamat...setelah sy buat perkenalan palsu tu cy tinggalkan awak sbb sy mulai sedar tiada sy dihati awak ketika itu...
tapelah wak mungkin memang cerita kita hanya diukir waktu persekolahan...
Selepas dr tu sy mulakan hidup baru dimana sy bangon mencari yang laen..
Macam2 yang jadi wak..sbb cy hanya pernah kenal sayang dan suke dengan awak shj...Saya sentiasa bayangkan awak dan fkirkan awk setiap masa..
Dan selain tu saya sentiasa berdoa supaya sy berjumpa awak balik..
Dan kembali sedia ade..Bertahun saya menyimpan perasaan syg sy dkt awak...
Saya selalu memikirkan awak..dan mimpikan awk..Kelakar yep saya rasa...
Tapi saya sentiasa sabar..Dan berdoa terus..supaya dapat berjumpa awak balik..
Dan pada tahun 2010 adalah paling indah buat saya..Saya langsung tiada niat tok jumpa awak or atao apa apa pon sbb sy redha dgn ap yang terjadi...
Tapi satu ari tu saya kebetulan jumpe awak.Tapi sy cepat2 lari dr awak..
Saya tgk awak dgn gf awak..saya takot dan rasa cemburu.Ya mmg tu saya wak..
Lpas dr tu awak mula contact sy dr facebook.Alhamdulillah kita berjumpa balik..
Hari tu saya senyum sepanjang hari sbb awak..Mungkin saya jep rasa mcm tu..
Tak tahulah awak kan..Waktu tu kita masing2 punya teman istimewa..
Tapi saya rindu sangat dkt awak masa tu..Selepas sebulan dr tu saya telah putuskan hubungan saya dgn bf sy disbbkan masalah peribadi saya..Memang saya akui saya tunggu awak untuk masa yang lama..Saya terlalu sayangkan awak,walaupun perasaan tu sering sy buang,xp tak berhasil...Tapi awak dah berpunya dan saya tak kesah..
sebab yang penting bagi saya adalah kebahagiaan awak...Saya lebih rela biarkan awk bahagia dgn org laen meskipun saya sakit...Saya akan sentiasa redha atas hubungan kita..Kita masih berkawan ketika ini..Tapi saya harus faham siapa awak untuk saya..
Maaf jika perkara kita lakukan itu megundang kesusahan..
Awaklah yang pertama saya kenal utk  melakukan demikian..
Setiap masa kita bersama saya masih ingat..Dah bertahun kita kenal baru skunk ianya terjadi.Awak saya sayangkan awak..saya harap awak bahagia dengan si dia..
Saya akan ttp tunggu jika ada jodoh..
Saya akan tetap sayang awk jika masih kukuh perasaan ini..
Terima kasih mencoretkan sedikit kenangan bersama...
I will be back for next story..