Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Holiday at Village [KULIM , KEDAH]



















 Kenangan Di Kedah
Pada 3.2.11 sampailah 7.2.11 kami sekeluarga balik kedah sebab pak teh saya kahwin..Memang langsung tak dirancang tok balik..Secara tiba2 sbb nya mama dapat wet sikit so tulah kami wat wet balik sana..Ya Allah dah bertahun tak jumpa sanak saudara..Memang xcalty xkenal dieowang yang mana satu,.But finaly dptlah kenal mereka.Yelah bayangkanlah aku jumpa mereka lebih kuwang 18 tahun y lepas..Just s0me 0f them jep aku kenal..Mana xlupakan!btw alhamduliLlah mereka layan kami dengan baik.Adik beradik mama ade tujuh org..Dan paling best kat sana aku,gegurl dan mama buat pelamin tok Pak Teh..HHahahhha..heNtam bedal jep tau..btw jadi lah jugak n looking nice..pwweeiittt..kiteorg sempat gak jalan2 kat selama kedah tempat mama ku dibesarkan..mmg pedalaman..xsaggop jalan kaki sejauh tu..then we all pie pulau pinang makan malam kat sana gan Pak Tam n Mak Tam..pehh naik ferry..best siiutt.Itulah kenangan di KEDAH.walaupun sekejap tp rasalah fun jugak.tHen we all g0 back but singgah melaka kejap jumpa cik misah dan tgk keadaan tempat tinggal kami 9 tahun lpas..masih banyak yang tak berubah.btw sempat gak pie sekolah rendah aku..wah mostly changes..Miss my past time..kawan2 masa kecil pulak masing dah up to date..study..alhamdulillah.windu kowang sangat2..
Inilah Mak Teh saya [Her name is Ummi.she so cute ]

atok perempuan saya [ dia sangat pelembut
Kami pon ade senilah...jaDi lah gak pelamin kami..





Kerusi meja makan>haHhahha tersaNgat kreatif