Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Hasrat Dengki Manusia..

Cerita tentang Syafiqah masih lagi belom sudah ...
Dekat sini biarlah aku ceritakan apa sebenarnya yang terjadi ...
Pada tahun awal 2010 setelah aq dgn usop berpisah , kami buat haluan masing2 .. Dan us0p plak kawan dengan syafiqah nie dok Masai masih bersekolah ..Mengikut cerita yang aku tahu usop dah pon tidur dengan syafiqah ni , dan syafiqah protes sebab kehilangan daranya ... Tapi usop pulak telah tinggalkan die sebabnya usop bukan seyes pon gan die !! Dan ap yang aku tahu usop pernah cakap yang die sayangkan aku smp bile2.. Dan dari situlah Syafiqah marah sangat kat aku ..
Dah tak de modal bercerita die cakap yang die megandongkan anak usop , Padahal tak pon ..
Semuanya ada tercatat dalam FACEBOOK !! Kononnya gambar budak kecik tu semua anak die, padahal tu gambar anak kaka die..Aku dpt tahu dari coment2 pada gambar tu .. Kemudian dia sengaja TAG gambar tu kat aku ... Aku rasa marah , dan pada masa yang sama Syafiqah TAG juugak dkt adik aku .. Da bertekak lagi ..Tapi apa yang aku tak leh tahan Syafiqah dengan kawanya TIRANA suke2 kutuk2 aku , kerja aku , muke aku , sampailah hal ehwal keluarga aku ..
Melampao kan !! Tapi aku buat tak tahu jep malas nak layan ..Sampai lah pada suatu hari die ade buat PROFILE FACEBOOK yang kononya aku punya ... MA-syaallah ..
Nama profile tu " EFFA NAK KONEK "... Kuwang aJarkan perempuan tu ... Pada mulenya aku diamkan, Tapi makin hari mcm2 status yang bukan2 aku tgk kt WALL profile tu ... Pastu kawan2 aku mule bertanya , setiap hari .. Jenuh aku dok xplen ... Tapi pada suatu hari memembe aku marah sangat dan mule sabotaj profile tu .. Mmg patot ponkan !! Kemudian secara tetibe NUR SYAFIQAH mesej aku di Facebook !! Nie aku ade catch mesej yang die bg kat aq :




Dan nielah profile pompuan yang memang macam god2 :


Dan ade beberapa koment aq perlu tinggalkan disini sbg bukti yang die mmg sengaja kacao aku edop aku nie :



 Nie antara coment die yang menganggu keamanan org laen , kuwang ajar kan .. masih banyak lagi coment2 yang die buat tapi aq penat nak catch ah :