Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Terpulang lah kat aku ..

even i single or berstatus kan empunya p0n aq ye pasal laHkan ..

Btw mungkin org rasa aku mudah didekati xp bagi aku susah aq nax syg org ..
Dan aq tak tahu y still ade lg yang nax memaksa aq .. 
Paham x !! CINTA XLEH DIPAKSA ...
dlm erti kata lain LOVE CANNOT FORCE .. 
Bingit Lah , bukan aq xtry tok syg org xp mmg xleh buat ..
Most thing yang aq xleh adalah menipu .. aq xleh tipu lelaki dan xleh tipu diri sendiri ..
Ya , mybe aq leh accept sape2 jep , dan perasaan yang lahir adalah "saje nax wat geli2' but not LOVE .. So  tolonglah paham keadaan aku .. In the same time to my DAD .. dont wory i will tc myself very well , n i dont need any guy .. c0z i feel more comfortable laH ...
Memanglah tak dinafikan aku sunyi sangat , nax sgt dimanjakan but aq rase im not ready ..
First takot lao Black Nigtmare tu dtg blek .. Ditinggalkan dan aku masih lagi sayangkan seseorang , mesti pon aq tahu keadaan aq gan die mcm bodoh .. Ah bushit laH bile difikirkan .. * Sorry tercarot pulak !! Since aq single aq rase aq happy dan kuranglah gax airmata nie dan skaligus panggilan "cengeng" da leh kc org laen .. 

So , for those yang memaksa tu arap2lah paham .. aQ xleh syg org senang2 .. if u oll rase nax gak kt aq plis give me time ... i will try to luv as u want !!Ahhhhhhhhh
Feel : Stress .. Depress .. and ssssss ...blalalbalal...