Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

PERUBAHAN

Topik hari nie : IF SAYA PAKAI TUDUNG !!

Perkara yang membawa kebaikan :
1. Mengurangkan dosa saya * Takot nak khiamat*
2.Saya selesa
3.Bergaya sakan lah t , beli tudung banyak2
4.Sesuai lah dgn umor saya yang meningkat tua .. *OPZ*


Perkara yang xboleh jika memakai tudung :
1. Alamak dah xleh gie club agy ..
2.Maksiat , Pegang tangan  pon xleh ta0 ..
3. Kene jage gak tingkah laku ..
4. Baju pon kene yang menutp aurat gax ..

Sebenarnya aku nax pakai tudung mengikut nawaitu bukan disebabkan FESYEN ..
Namun harus aq tahu gax kl pk tudung ap keperluan yang harus ada..
Memang skunk nie ade sedikit terbukak nax pk tudung mungkin aku dah meningkat
usia kan .. Dan aku rasa aku patut serius dengan hidupku..
Nax enjoy tu harus dikurangkan lah ..
Aku nax ubah dari penampilan ku ..
Aku nax ubah dari akidah ku ..
Aku nax ubah dari kehidupan aku yang lepas..
Aku akan lakukan perlahan2 ..
INSYAALLAh .. Ap yang baik pasti disokong oleh -NYA ..
AMIIN ....