Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza


Bulan April adalah bulan paling penting buatku , c0z i was born on this month ..But this year is truthly different , coz i dont have any b0yfriend ..Let's i share why i luft this month




April 2003                                  
Simple bufday party at melaka , my family n my best friend Wiwi Darwinda       Mazwena . Hahah , i still remember my cake ad pokemon and doraemon , Hahhaha..tengah tren kek mcm tu ..then all my fwendz kt skolah give me suprise by cake and hangout !! 
April 2006
I have my own bufday party .. its really fun !! wift my Dad , Mom , family and b0yfriend .. Then i get new dress from my family .. i luft it !! that its fist time i get the expensive present . Hahha , kelaka bile tgk style bju tu skunk , i still kept !!walaupun dah bertahun2 y lepas ia masih kekal sbg simpanan dlm almari aq !! 
April 2007
tahun nie SPMso no bufday party , just makan2 ckit jep.tp aLhamdulillah ...  But i receive i letter from my bf at that time ... i still kept that !! so sweet , tHanz dear ..
April 2008
Different !! Celebrate with my PLKN member .. Kem Tanjung Ledang , Batu Pahat !! Hahahah .. oleh kerana tak ade kek or ap2 pukul 12.10 mlm aq kene simbah air berbaldi2 .. berenang2 kt bilik air mcm org gile , suprise by CHARLIE girl .. Hahhaha !! Pastu kene marah gan warden, thanx .. Dan mase tu ad skandal dlm PLKN , He sing "KAU ILHAMKU "special for me infront all PLKN students..Romantic .. tQ s0 much.. 
April 2009
Dah mule kerja s0 clebrate ala2 dewasa .. KARAOKE and WAYANG ... bersama rakan2 TCSC !! besh n enjoy .. i get Teddy Bear , Coklate , Flower and kiss from my BF !! HAhahahahah 
April 2010
Suprise bufday from my family .. Dengan xmundy penat2 blek keje kene suprise kan ... Ahhh ape lgy menangis lah * Terharu * Hehehhehehe... But i really dispointed this bufday c0z i was fight wih my BF !! shitt !! just a little presen onLy .. enough..Thanx m0m !! i kno this was plan by u .. Muaxx..akak syg mama ,.. 
April 2011
that is happen .. ntahLah .. taHun nie i celebrate without BOYFRIEND .. without my dad , without s0me1.. i feel its nothing bout my bufday This year ..  








So kalau diberikan pilihan tahun nie nak adiah mcm gambar kat atas nie .. xkiralah ape jenama pon ..Janji aq ade satu mcm nie.. 
HAhhaha berangan !! xde sape nak kaci pon ..HuHuHu
Btw nak say HB gak kt my Bff iaitu Mohammad Marhanis Mirza (21/4) a.k.a anysz mierza
So i wait n see what was happen in my day 16 / 04 .. =D


something to says : Harap2 lah saya happy di bulan dan hari yang saya dilahirkan .. amiin