Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Tanggungjawab

Apa yang aku lakukan nari haraplah ada hikmah nya ..
Selama nie aku mungkin terlepas pandang bend2 mcm nie .. Tapi skunk aku
da nampak kesilapan aku .. Mungkin ini terbaik  buat aku berdikari serta jd 
seorang yang berguna.Kehidupan harus diteruskan .. Jadi apa yang berlaku lepas
adalah kenangan .. Meskipon dr kenangan tu dtgnya kesedaran tak bermakna
kita harus cipta kenangan itu lagi .. Mungkin hati aku akan sedikit tersinggung
untuk beberapa tahun dan mungkin aku akan kekal menjadi sedia apa sekarang 
untuk selamanya .. Menunggu hukuman adalah terlalu perit .. Menanti keputusan juga
suatu penyiksaan .. Ya Allah tabahkanlah hati insan yang aku sayang agar die terus berdiri
teguh dan berikanlah dia kesihatan yang baik dan ampuni lah dosa hamba mu ini dan
berikanlah kebahagian .. Aku tak sanggup lagi melihat air muke kepenatan , kerunsingan ,
serta kesengsaraan nya .. Tolonglah hamba mu ni..