Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

MASALAH

Hari Nie Aku Rasa DOWN saNgat biLe masaLah cm nie MElaNda HIDUP aq .
Tapi tak pelah .. Memamng dari kecik hidup aku bermasalah .
Kenapa OTAK yang aku ada nie harus ku fikirkan MASALAH sentiasa ..
TIME mcm nielah aku perlukan KAWAN ! Tapi Tak Semua ADA .
Tapi insan selama ini darah daging ku anggap TERUK . Dialah banyak tolong .
Bukan die sahaja . Malah KELUARGA nya . Sedangkan KELUARGA aq hanya mampu duduk diam melihat keperitan hidup aku . MERAYU dan MEMOHON bagaikan FAKIR MISKIN , Namun Tak Diendahkan .
Di saat ini lah AIRMATA AKU MELIMPAH LUAH ! HINA NYA AKU . Sedangkan aku lahir dari sebahagian mereka . Mendengar ceritanya kelmarin orang luar ditolong nya bagaikan membina jambatan emas .Sedangkan aku mahu sedikit pertolonga sukar dibantunya . Saat nielah aku terasa MENGAPA AKU LAHIR KEDUNIA , ADAKAH MENYUSAHKAN MEREKA LAGI !! NtahlAh . ALLA menguji aku segalanya ..


Wahai Insan Tersayang . Maafkan saya menyepi seketika . Bukan niat mengabaikan kamu . Tapi Saya tak sanggup kongsi kesusahan ini . Malah takut2 kalau saya menyerabutkan kamu lagi . MAAF !
Saya Akan KEMBALI