Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

- AKU PUN ADA PERASAAN

Sudah Terang Lagi Bersuluh .
Sudah Sayang Lagi Buat Bodoh .
Itulah pepatah aku rasa paling tepat .
Ntahlah . Kenapa manusia selalu suke memperlekehkan orang


sayang pada nya sampai ketika ini , masih kekal .
Meskipon hakikatnya tiada hubungan .
Harusnya sedar pertemuan kedua ini .

Tidak jelas ke perhatian ini
Tidak terlihat ke siapa ku pilih 
Tidak terasa ke jika mata bertetangan
Tidak ingat ke kata2 aku dahulu 
Tidak tahu ke perasaan aku .

mungkin kau lupa kerana dunia kau sangkan luas belaka
mungkin kau sukar keranasangka mu yang jangkal seperti aku 
mungkin juga aku hanya boneka y bijak kau belai kemudian kau biarkan 

Haaa ...
Tiada guna aku kenangani kekesalan 
Sedangkan dia berkebalkan keegoan .
Bazir ketika masa dan lelahku
Sedangkan dia terus meratapi hiburan 
hancur luluh perasaan jadi kekotoraan
Sedangkan dia warnai gadis dlm kehidupan 

Wahai Tuhan Yang Esa
Sesungguhnya ini keadilan buatku .
Aku terimanya dengan hati terbuka 
Sesunggunya ini jalan cerita  nostalgiaku
Aku simpan dengan penuh pedoman 
Tapi sesungguhnya ini adalah 
pembohogan buat ku
Tunjukkanlah dia bertapa
besarnya SAYANG aku kepadanya .
AMIIN