Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Waterfall on Holidays


CUTI . CUTI . CUTI
Tak tahu nak pergi mana lah ..
Kami pilih yang terdekat sbg tempat rest kan otax yang beku bekerja .
WATERFALL , KOTA TINGGI JOHOR 



Yeahhhhhhh
Nie semua idea dak lelaki lah , nak sangat pergi 
Dah tengahari bute pon still nak pergi .
so ikutlkan jelah dieorg .
Nanti kecik hati pulak kawan-kawan aku .
Lepas matahari di tengah punca bumi je , marhanis dengan citra nya dan jasree dengan hilux ye ambik kiteorg semua dari umah ke rumah dan gerak ke kota tinggi .
Just take a few minutes (45 min) dah pon sampai .
Best nye ..
sampai je , giler ramai tu org !
terpaksa ambiklah port hujung2 dunia . terpaksa menapak air terjun tu tinggi . 
Patah pinggang Mak Jemah .
So masing2 wat hal masing dalam air .
Dan aku ?
duduk tepi je 
mak Jemah tak ada mood keran sedang berduka lara .
so feeling2 dok tepi je lah .
Best tengok kawan-kawan aku ..
nielah gelagat mereka 
suka gambar nie , riak !!
nie r hasil tangan marhanis . cantik kan gambar nie .
Nizam model terbaik Majalah Mangga
Nielah permandangan Waterfall . 
Nikmatilah air yang terjun tu dengan sempurna .

Nielah tempat kami betapa .
Yang baju hijau tu NAD , gf JASREE .
Dielah teman saya kat sini ,
tempat kami duduk ni tinggi .
Sampai aku terjatuh !!
MALU !


* Seronok dengan kawan-kawan nie ..
Nak hangout macam nie lagi ao kawan-kawan , thanx !