Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

What im doing when I work !

Normal lah kerja dekat offices so dikelilingi office equipment lah , xkan parang , cangkul or penyapu plak kan , So kerja seharian aku itu kadang-kadang memenatkan otak , mengelam kabutkan keadaan dan sintom yang berkenaan . Straight to the point kerja aku boleh lah ! Best ! 


Hah this is my desk ! Opz pc ku buat aku kantoi dgn Boss ! blog ! Aku kini bagaikan tidak boleh berpisah dgn blog tidak mengira waktu . Meskipon kerja .. Sbb aku suke CODING !!
Nak cantik mcm mana lagi pon aku tak tahu , sedap at mata aku oklah . org laen tak tahulah . 
Ah "MAKANAN" , aq juga tidak oleh fokus sepenuh nya tanpa makanan di sisi ku . dlm laci aq ada mcm2 jenis mknan ringan , adoi demokk lah kite nanti ! 



DOKUMENT ! Ohh banyak yang aku dapat belajar , Meskipon susah 7 lautan sudah ku renangi .Haha
Power ! Nie Agreement dengan Lawyer Firm . Kene kemas kini , Sain sana sini dan filing .
But kerjaa ni harus carefully . My mistake always pada CHOP , terbalik ! HHAHAH
TIDAK FOKUS !



Name and Dept , Sales Marketing . That is my position .
Nie dlm ID je . Dalam Offer Of Letter lain , Gaji lain .. Em I was sad when start to write this .
Tapi takpelah . Aku hanya manusia . Mungkin ini permulaan , Ilmu ditimba tanpa perlu pembayaran adalah lebih menguntungkan dari wang dari titik peluh seharian bekerja , Mak Redha !
Take the profit for approve your skills 1st Effa !!


So , nielah keadaan kerja aku . That was normally . Haahhahah ! 
Ok , Bye dah malas nak menaip 
lenguh  kaki tangan aku dah nie . HAhahah