Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

BILA KAWAN BALIK DARI BERTUGAS !



AZLAN ISMAIL

Siapa Nie ?!??!

Kawan Saya Lah ..
Beberapa Bulan Yang Lalu Dikhabarkan AZLAN ISMAIL telah menghilangkan dirinya
secara tiba-tiba . Tidak Seorang pon dapat mengesan dia dan tahu dia di mana kecuali anak sedaranya
Namun kami sebagai jiran rukun tetangga serta sahabat amat bimbang dan menjadi bualan ramai ..
Jeng !! Jeng!! Jeng !!
Dan selepas beberapa bulan kemudian kami terima panggilan misteri dari nombor2 yang pelik .
Dan heboh mengatakan itu panggilan dari AZLAN ISMAIL , yang mengaku dirinya POLIS !!
Setelah melakukan kajian forensik dari anak sedaranya , SUZAIMAN benarlah kenyataan itu .

HAHAHAH ! So Dia hilangkan diri sebab pergi join ANGGOTA PERTAHANAN AWAM , POLIS !
Tahniah AZLAN !! Dan setelah 1 tahun 5 hari tak jumpa , kini azlan berada di teratak nya dan malam semalam kami semua berkumpul lepaking dengan azlan . Miss Azlan (Nie Kwn2 Feeling , OK )

So Rafi , Nizam , Jare , Elly , Marhanis , Farizul Dan Afif yang berkesempatan join malam semalam
dan y lain buzy .. sempat lah g main bowling 2 frame ! Juara nye AZLAN lah !! 










Makan Time !! Mana LOKASI ???
Hah , Nasi Goreng Daun Pisang , Stulang Laut !
Rasanya kami belom pernah makan sini bersama .
So decide makan sini 
IKAN BAKAR / SOTONG / KAILAN !
Cer tengok Gambar !



Ye memang nampak makan macam kat stall and xde KELAS !
Tapi total makan  RM153 semua sekali !
 Kan mahal tu , xp berbaloi sebab sedap beb !
to u oll ley lah try ~Promote nie ~

OKLAH , Sampai sini je aq update entry ..
sebab kite rajin lah ..
hari nie je ..

Selain AZLAN ISMAIL , Dalam waktu nie dah lama tak hangout dgn ELLY HAZWANI .
Seab lately nie die kerja no HOLIDAY ! So thank elly waste ur time to use . 

# Buat AZLAN ISMAIL , Terima Kasih belanja makan ! U are the best !
Doakan semoga kau dimurahkan rezeki and berjaya dalam kerjaya yang kau ceburi sekarang dan aku sebagaqi kawan sentiasa memberi sokongan terbaik ! K , By