Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

I GET PRESENT !


Wah Excited Nk Update entry hari nie laa .
Sebab saya dapat hadiah dari sumone .
Nak Tahu Apa Tak ?
Boleh tahu Tapi Jangan KEecoh2 Ok ,
Malu laaaa


Nie Die ,





Firstly Nk ckplah , nie pemberian org xsuke ke , suke ke , xikot nafsu aq ke apa ke
WHAT EVER !!
tp memang pon , xp xpelah org dah belikan nk wt cmne .
Syukur Alhamdulillah masih disayangi laaaa
Ok terima kasih yayang ! 
Walaupun x original xp bole lah replika pon jd lah
aq pon bkn selalu sgt beli orignal an , hihihihi
Janji ianya IKHLAS !
Nk tahu harga tak ?!
Malu lah murah jee
RM120 

So apa jadi dgn beg saya yang lain ??



Nielah 3 beg yang selalu saya gunakan , 
Tahan Lasak !! 
Ok yang coklat tu beli masa raya ,
yang biru tu da dkt 2 tahun
yang itam tu my fav one , beli at tized dgn harga RM15 shj , 
xp ianya amat memudahkan saya utk ke sana sini .
sbb kecil kan ! 
semua ni ttp saya simpan dlm almari saya
xp dlm almari dah penuh beg tgn y lain ,
nt senang kite tgk beg2 y tu pulak k ..



Ok , pagi2 g office bergaya laaaa cik jemah !
snap sane sini dgn beg baru ni .;
TERIMA KASIH DAUn KELADI 
LAIN KALI NAK Y MAHAL LAGI !

HAHHAHAHAHAHH :)