Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

I WILL LEAVE YOU !


Hampir Setahun  Aku Di
MJK GROUP SDN BHD
Saya Akan Meninggalkan Nye .
Oleh Kerana Dapat Kerja Baru !
HEHEHEHE !!
Bye.. Bye
Sudah Semestinya banyak kenangan terpahat di sini
Kawan , Hadiah , Gelak Tawa , Gerammm , Marah , Sakit Hati , Happy , Funny , Serius Time 
Ok !! Cukup Segalanya !
Kenangan Menjadi Sales Itu Cukup Indah ! ( Indah laaa sgt )

So Jom Imbas Kenangan !!

Bermula Nye Kerjaya Aku Di LIFATT WATER 
sehingga bertukar kepada MJK GROUP !
Macam2 Yang Terpahat 
 Dan Banyak benda yang akan aku rindukan


terutamanya pada PC nie ! yang menjadi hiburan 
serta stress nye edop aq waktu bekerja !
So pada siapa yang pakai pc nie jagelah ianya elok2 !! 
Hias lah desktop ni dgn pic y cantik ! Xmao folder bersepah2 !!


 Haaa ! File2 yang telah aku failkan nie ! Diharap disimpannya elok2 !
Penting sangat ! Rekod2 Utama Company ! Poy0ooo statement nie
Dan buat Management tlg belikan RAK !! Xmaolah asyik pakai kotak jer !
Malu Nye !!


 Waktu2 Santai macam nie r yang akan aku rindukan !
Sessi mengumpat !
Bercerita !!
Memang Best !
* Dosa menimpal beb !
Buat  KAK LIN : Time Kasih Sbb
Selalu Bagi Kita KEK ! Sedappp semestinya !
Buat RAFI : Thank You Joinkan Aku Disini !
Buat KAK LIZA : Byk Tunjuk Ajar Akak Y Kite belajar
 Fun When Event ! For All Management Thank You 
Coz Friendly With me !

 Muke aku Nie Mmg Tgah Stress ! Tp Demi Picture ! 
Aku Senyum !! Work Here make Me Full Experience !



 So ! Dieorang Sempat Wat Farewell Utk Aku ! 
Wah !! Xsangka !! 
SAYONARA !!




  And the last things aku nak katakan is Im Happy To Be Here !
Dan Minta Pada Semua Menghalalkan Apa Yang Telah DIberi Dan Terberi !
Dah Kita Nak Mintak Maaf If Ada Gurauan Yang Melampao Atau menyakitkan hati sesiapa sahaja !
terima Kasih Banyak2 Sebab Ajar Kita Yang Mude Nie !! Jumpe Lagi Bila Ada Kelapangan !
Tak Lupa Juga Buat Bos2 !! Yang Tak Pernah Marah ! Cool Always ! TQ ! 
I Will Miss U All !
  But Not Least ,

Buat AH CUAN : Thank You So Much ! Sebab Banyak Benda Buat Kita Happy !
Saya Takkan Sombonk ! :)