Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Siapa Aku Cari


Disaat aku terluka , aku ingin mencari seseorang yang terus menemani ku dan berada di sisi ku serta menghulur ku pertanyaan " KENAPA ?  , SABARLAH  , SAYA KAN ADA " 
Disaat aku mengalirkan airmata disebabkan kesedihan aku perlukan seseorang untuk menghapuskan airmata dengan membuat ku tenang serta mengelap tangisanku dan kembalikan senyuman di bibir ku
Disaat aku keliru dalam sesuatu , aku harus ada seseorang yang mampu pimpinku ke jalan yang benar serta betul agar aku tidak tersasar dan terus berada di landasan kebenaran .
Disaat aku ingin berbicara , aku tercari seseorang yang mampu membuka mindanya , yang punya pengedaran yang setia dan balasan bicara buat aku supaya aku lebih lepas meluahkan yang terkunci
SIAPA AKU CARI ?


Itulah persoalan .. Hidup dan sifat ku mengobek saribu pertanyaan ..
Jelas ternyata aku manusia hampa yang sentiasa menabur cerita yang lara .
Terbukti Akhinya aku insan yang dahaga cinta pembawa bahagia .
Namun Tak Semudah Itu Yang Dapat Aku Milikki 
Bukan Senang Temukan SI DIA !
Bukan Mudah Memilikki SI DIA !
SIAPA AKU CARI ?
Sesungguhnya JODOH itu di tangan TUHAN !
Tetapi berapa ramai lagi kah harus ku kenali 
Kata Yang Bijak Sana , 
"Pilih Wanita Jangan Wanita Yang Kenal Ramai Lelaki"
Tapi bagaimana pula bagi WANITA ?
Harus kah aku Jadikan Kata SI Bijak Pandai Ini 
suatu pendinding untuk aku terus kenal hati budi seseorang
aku terlantar kebingungan .
Fikiran Tiada Penyudah 
Sekiranya aku punya kuasa 
akanku asingkan cinta yang relevan
Semua ini hanya mainan dunia .
SIAPA KU CARI ?
terus berlegar !
SOLAT HAJAT 
Mintak Petunjuk Nya ...