Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Dia Yang Aku Suka


  • Bila dah jarang update ,nielah jadinya ... cerita yang datang tibe2 .. macam cendawan tumbuh selepas hujan .Berdasarkan tajuk at atas mesti tertanya kan siapa yang aku suka ..Hehhehehehe , Cerita nya bermula bergini



PERTEMUAN PERTAMA , KEDUA , KETIGA , KEEMPAT , KELIMA

Pada malam kesibukkan aku dgn sahabat andai ku mengenai REUNION sekolah selepas 10 tahun ..
di sebuah restoran mamak y agak familiar aku di temukan bersama seorang jejaka yang tanpa sengaja melihat sesama sendiri . Macam mane ley terjadi ? Actually he is my ex schoolmate friend .. Pandangan pertama ,
normal laaa terpegun terpesona ! Tu pada aku kat lelaki nie .. He's cute and more handsome . auuuwww ~
So aku just anoyying that time coz ala benda nie selalu terjadi ! normal ! Nak disambung cerita ...
Jeng2 !! Di tempat yang same cume jarak asal lebih kurang 20 tapak ke kanan ! ( Sebelah Mamak )
Kali nie bertembung dan seakan dunia terhenti seketika dan jam tiada detiknya , acehhh ! xp ianya sepintas lalu ..
lepas tu aku cube engatkan siapa die .. finally aku engat dah !! Nak tahu seterusnya ..
Benda nie aku ada bagi tahu pada close friend aku ! Rafi .. So mlm pd suatu hari lepas balik join dak2 main futsal kami lepak di mamak tu jugak ! Dan sedang bercerita org ni , die ley datang lepak together with my ex schoolmate tu discuss friendly futsal ! Hehehe ! Mata aku tak lari dari melihatnya .. Tapi malam ni ada sedikit kekecewaan ! Coz i hear his friend ckp nak balik lu coz si dia nak make a call for a long time taken ! Of coz die dah ada GIRLFRIEND ! Hampa namun dam dum dam dum aku xberakhir di situ ! Kali Ke empat kami bertemu di tmpt berdekatan tapi sebelah kiri mamak tadi .. Aku hampir juga nak maki siapa y bawak kereta blom blom depan aku ! Marah ! Bila org nye da turun kaki ku lembik ! HEHEHEH ! Gurau je ! Wah die , terus hilang marah ! Sukee But nervous .. just tengok sikit2 jee .. And at the last is bila aku lepak balik dekat tempat pertama aku jumpe si dia . Tanpa dirancang aku bertemu dia kembali :) Jeng ! Jeng ! Jeng ! Kali nie tanpa disangka ! Dia senyum dekat aku :) Seronok macam nak gila ! Balik sampai nak tidur aku tersenyum macam orang gila ! HAHHAHAHA ! The moment sweet that i never forgot ! Thank for a smile . Dan aku tak tahu lah apa perasaan die waktu tu , saje ke senyum ! Makin die hampir dgn ku , makin nervous mak nyaaah!

Dan sampai kelima nie lah baru lah mule putik2 perkenalan ...... jika megikut tarikh blog aku ni , kami kenal hampir setahun .... punya payah menjelaskan suka dan sayang ... Ok laaa , cerita belum tamat lagi .... aka bersambung sebab kita dah penat menaip ...... Nantikan kisah DIA YANG AKU SUKA selanjutnya ....