Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Buat Si Dia ....


Mungkin suatu masa kamu akan lihat apa yang telah aku tulis di sini ....
Tapi entah bila masa nya pastinya kita tak tahu ......

Sebelum aku mengenalimu , aku baca laman blog kamu yang penuh dengan kata cinta kepada orang kamu kamu
cinta sebelum aku muncul . 
Ku lihat seluruh perasaan mu di situ , cinta awak , sayang nya awk pada dia , engatan awak yang selalu dgn dia , dan kekecewaan awak terhadap dia .. Aku baca setiap entry si dia , agar aku lebih tahu mana benar 
cinta buat aku ....
Tertanya2 di hati akan kah aku dihargai seperti mane gadis tersebut dihargai oleh si dia ?!
Penuh persoalan !!

Bukan ku pinta persamaan cuma aku mahu kan cinta yang sebegitu rupa
Bukan ku mahu berlebihan cuma aku mahu kan k.syg yang melimpah luah 
Bukan ku paksa cinta dia cuma aku nak seadilnya aku rasakan ....

Awak ,
   Selagi cinta awk buat saya tidak sebegitu rupa , saya akan tetap terus tunggu untuk 
lebih dari segala-galanya,... Buat saya awak pertama di hati dan terakhir untuk dicintai ..
Kalau lah dunia nie saya punya saya sanggup hadiahkan pada awak agar saya dapat cinta itu 
Awak ,
  Meskipon sayang awak buat saya tak macam tu , tapi perkara kecil kita lakukan bersama
saya akan selalu engat , dan akan saya sentiasa kenang sampai akhir nyawa saya ...
Kalau lah saya diberikan kesempatan saya nak hidup 10000 tahun dengan agar agar saya
sentiasa tahu apa yang jadi dengan awak dan tahu smp mana syg nye awk pada saya ..
Awak ,
  Walaupun hari mendatang kita tak tahu , tapi saya sentiasa sedia untuk tahu dan redha sekiranya
cinta awk buat saya tak seperti cinta awak untuk Kamalia Husna .