Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Bagaimana Kalau Aku Pergi

Korang mesti takut kan tengok title nie ,
Setiap yang hidup akan mati
begitu juga aku
sebenarnya secara official nye
aku mengaku di sini
AKU TAKUT !
Takut akan mati ..
Sebab nya
 - Aku xsanggup tinggalkan orang yang aku sayang
, macam mana mereka nanti tanpa aku . rindu kah mereka pada aku . siapakah mahu menolong mereka jika tiada ku .. siapa kah insan ini , sudah tentu paling utama ibu bapa ku , adik-adik ku , serta kekasihku dan juga sahabat ku .Tidak ku sanggup melihat mereka meratapi pemergianku .Tapi aku tiada alasan untuk tidak berbuat begitu kerna mati itu adalah pasti
- Aku  mengaku juga aku masih lagi mengabaikan perkara wajib dari Allah S,W.T iaitu Tuhan ku dan bagaiman dengan siksaan yang akan ku terima nanti . Adakah ianya sakit . Sudah tentu , kerna smuanya tertulis di dalam kitab agamaku . Sesuungguhnya aku manusia yang lalai akan perintah Islamku serta mengetepikan ajakan Rasulullah untuk menunaikan kewajipan . Mohon ampun dosa ku Ya Allah Yang Maha Mengampuni..

Sesugguhnya nyawa ku ini di atas tuhan untuk menentukan berapa lama hayatnya
Post ini bukanlah untuk menakutkan sesiapa . Tapi pada diri ku inilah kehidupan . 
Yang Hidup Pasti Mati

* Ya Tuhan ku , kau bukalah pintu taubat kepada ku agar aku lurus ke jalan mu Ya Allah . Ampunkalah dosaku serta dosa ibu bapa ku . Lindungi lah mereka sekiranya aku pergi dulu sebelum mereka . Panjangkanlah umur ku serta limpahkan lah rezeki kepada ku serta keluarga ku dan sahabat sahabat ku . aminn