Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Bahagia mu Bahagia ku juga

CEMBURU 
Itu sudah pasti buatku
tapi aku tidak mahu lagi perasaan cemburu
buat aku tidak sabar akan satu perkara
Ayoh !!
Ubah sifat mu
Effa . bukanlah lagi kanak-kanak 
tapi da dewasa
biarlah perkara si dia buat itu mengecewakan kamu
harus terus tabah dan redhai
mungkin balasan akan lebih baik dari itu 
Buat si dia , aku ketepikan rasa cemburu ku 
agar kamu bahagia
apa yang membahagia kan kamu
aku turut bahagia
seandainya aku harus melengkapi kehidupan mu 
bukan menguasai 
Cinta itu tidak buta
Cinta itu adalah memahami
Sebagaiman kamu aku terima dari awal nya
akan aku terima selama-selamanya
selagi kamu tidak mendustai aku
mahupun meninggalkan ku buat orang lain 
Cukup bagi ku 
tanda ingatan darimu