Celoteh Si Effa ;)
Ladies!

Hi! Effa here. I'm the owner of this blog. And sooo proud to have this. Thanks for your visit and do contact me as well. See ya!

 Loving Me




Entries About Find Me FAQ


Shout!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Re-Designed : Hysham Hyszham
Owner : Effa Riza

Kalau Kau Di Tempatku

Perkara yang paling aku tak suka , 
bila ditinggalkan .
Terasa diri tu tak dihargai langsong .
Kenapa benda ni harus berlaku
Permintaan ku bukan lah mengunung .
Mahupun harta berjuta 
Tapi yang aku ingin kamu sentiasa di sisiku
Selalu menemani ku tanpa alasan 
Selalu ketahui perasaan ku 
Selalu memahami aku 
Sekiranya pergi mu itu adalah terpaksa aku tidak salahkan mu


Kawan kamu lebih penting dari bersama ku
Sedangkan mereka hanya perlaku kan sandiwara padamu
Waktu kau pergi berlalu ke arah kawanmu
sedikit pun tidak kau menoleh ke arah ku
sedikit pun tak kau tanya apa aku rasa 
Bagaimana
Kalau Kau Di Tempatku ?
Harus kah kau kecil hati ?
Harus kah kau sedih ?

Aku tiada jawapan .
kerna hanya kau sahaja yang mengerti 
jika kau di tempatku .

*memahami antara satu sama lain adalah penting . tidak akan adil jika hanya sepihak shj yang memahami .
Jika benar ini suratan buat ku , aku redha kerana aku ikhlas dan jujur ..